MIN ÅSIKT

DRAR INTE ALLA TJEJER/KILLAR ÖVER EN O SAMMA KANT MEN MAJORITETEN I MINA ÖGON ÄR DETTA IAF.

tjejer bryr sej för mkt om utseende, killar, kroppen, kläder och skitsnack.
killar bryr sej om status och typ deras kompisa, INGET MER.




fördelar med tjejer:
* dom tänker väldigt mkt på vad killen vill och gillar i ett förhållande

Nackdelar med tjejer:
*  dom snackar skit mkt skit.
* dom flesta e falska bitchar
* vissa gör allt för killars uppmärksamhet
* bryr sej FÖÖÖÖÖÖR mkt om kläder o kroppen o skit




fördelar med killar:
* lätta o umgås med
*snackar ingen skit
* bryr sej inte lika mkt om kroppen o allt sånt


nackdelar med killar:
* EGOISTISKA JÄVLAR
* Bryr sej för mkt om status
* kan inte erkänna att dom har fel (när dom väl har det)
* bryr sej för mkt om bröst, rumpa och ***





ALLT DETTA ENLIGT MEJ SOM SAGT!
och genom detta så skulle ni nog förstå att jag gillar o umgås mer med killar?
(men kom på en sak idag, dom FLESTA 8inte alla men dom flesta) killar är på cp? :D mahahah ska sova nu tror jag e lite föööör trött (A)




Kommentarer
Postat av: Worm

beskriv mig då :P

2010-04-28 @ 23:04:57
URL: http://sirworm.blogg.se/
Postat av: Finicia

btw! Finns om du vill prata tjejer emellan :) ♥

2010-04-29 @ 22:17:45
URL: http://nicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0