Amanda ✫ har gått med i gruppen Djurgår´n tills jag dör.

So baby don't worry, you are my only, you wont be lonely even if the sky is falling down down down

är inte låten (texten) GRYMT fiiiin? (A)







Saknar när man var yngre, då man lekte busade och hade det bra hela tiden. dom tiderna då man inte visste vad ordet problem, tjafs, skitsnack, falska idioter och svek betydde. saknar att vara barn igen då man sket i allt o alla o bara hade det kul. saknar dagarna då man var lycklig HELA tiden, då man pallade äpplen, man tjuvringde hos grannen, man lekte mamma pappa barn, tiderna då allt var frid och fröjd. nu vet jag vad tjafs betyder, jag vet mycket väl vad ordet svek är och vad det innebär för något. jag vet mycket väl vilka som är mina RIKTIGA vänner och vilka som är falska. saknar inte ni dom tiderna då man inte visste vad allt detta var för ngt? då man var liten och busig? det gör iaf jag.
men vet du vad?


du har förstört min tillit förrut, det tog mej nästan 11 månader att NÄSTAN kunna börja lita på folk igen. men sen kom det stora sveket, då en vän började snacka skit. och min tillit sjönk så in i HELVETE IGEN ännu en gång. blir det en tredje gång? och om det blir en tredje gång, kommer jag palla kämpa igen?

Jaaa jag ska palla.  jag ska kämpa. och jag ska bygga upp min tillit, ingenting ska få förstöra den här gången och dom som ens försöker dom kommer inte finnas med i min värld längre.

jag är villig att börja om. glömma allt dåligt som varit och börja om. jag ska bli stark och jag ska kämpa för det jag vill! jag ska vara GLAD jämt, lika busig och knasig som förru. ingen kan nu förstöra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0