p i i i i c s

sorry har inte kunnat skriva ngt annat inlägg idag än att svara på ere frågor, det tog lite tid asså! :P
några som vill kommentera mina svar lr ngt? varsegod ;D

näh nu tänker jag berätta lite om dagen, vi hade ju spex foto idag och tjejjernas tema var: fjortisar haha tror ni jag lyckades? SJÄLVKLART xD med mitt låånga plattade hår asså xD rufsade till dej som F*N alla vi hade ÖVERDRIVEEEET MKT SMINK och idomin så klart, hahah var faktiskt skit kul, vi alla mobbade varandra typ  :P

men ah när fotot kmr ut så kmr ni såklart få se det :)

här kommer lite olika bilder :)


(jossan igår i kista när vi åt, maten var skiiiit stark btw så jossan typ lämnade skit mkt kvar haha)


(en liten failad bild på mej men bjussar på den iaf...)


(och SJÄLVKLART köpte jag också guacamole med nachos (A) ;D)


(en suddig bild från idag när alla var skit stressade och fixade sej till spexet i omklädningsrummet xD)


 OKEJ OKEJ, BARA FÖR ATT JAG ÖR SNÄLL SÅ FÅR NI ETT SMAK PROV PÅ MIN FJORTIS "OUTFIT" och klaga inte förjag kan inget  om sånt haha :P

INGEN KOMMENTAR = PIIIIIIIIIIIIIIP HAHAHA


hörs imorrn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0