gomorron lr vadå?

gomorron lr vad man ska säga :P
vaknade för en stund sen och ändå sov jag vid 23, shit vad trött jag måste varit asså :O
och det SPÖREGNAR ute nu också, greate!

här kmr lite frågor jag fått utav er men inte accepterat, alla frågor kmr från en och samma person (anonym)
vad kollar du mest på, på tv? : Gossip girl :)
vilken artist är bäst? : jag tycker Mario Vasquez är grym, ÄLSKAR alla hans låtar. 
vilket/vilka skolämnen tkr du mest om? : SO och svenska :)
vilken klädaffär är bäst tkr du? : helt klart Gina Tricot, vilka håller med?
                                                                                           

det var dom det :)

FORTSÄTT KOMMENTERA NU HÖRRNI, DET ÄR INTE SÅ SVÅRT OCH JAG BLIR BARA GLAD SÅ KOM IGEN NU!!!

 


Kommentarer
Postat av: Kalle

Saknar dig<3

2009-09-13 @ 16:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0