svar på ere frågor

Från: Anonym: Jösses men ni har ju två gemensamma bröder så visst kunde ni vara syskon på sätt och vis;

svar: ja vi har två gemensamma bröder men det betyder väl inte att jag och hon är syskon?? :S finicia är fabian och sebastians syster rån deras PAPPAS SIDA!

ni är ju nästan lika gamla eller?

Svar: Nej är äldre.

Så din pappa är inte kända Tony Maamari? Han är bästa frisören i stan!

Svar: nej min pappa är kända George Hanna ;)

Från: Anonym

vill du ha några percingar isåfall vart?

Svar: hmm... nä inte just nu faktiskt men e sugen på en högre upp I örat men det kanske sker om flera år haha inget jag tänker på nu direkt

Och varför tar inte du percing på stället du vill ha?


Svar:  jag är inte I behov av den percingen nu, känner inte att jag e så jätte sugen direkt men om jag skulle välja en percing så skulle det vara längre upp I örat.

Får du ha pojkvänn av dina föräldrar?

svar: som sagt så är mina föräldrar olika så dom har olika meningar när det gäller killar.

 

Anonym om kista day 2, here I come: vem bor du hos mest?

Svar: bor en vecka hos mamma och en vecka hos pappa så bor lika mkt hos båda :)


Är din mamma svensk?

Svar: näpp hon kommer också från Libanon, hon är född där men flyttade till sverige när hon var 8 år.


vad heter din mamma och pappa?

Svar: min pappa heter George och min mamma heter mirej

är det en tjej eller kille du ska få till syskon och vad ska den heta?

svar: det blev tyvärr missfall vet att jag inte sagt ngt till er men ville inte dra upp det igen... det skulle ha vart en pojke

kan du visa en bra blid på din mamma och din styvmamma?

svar: ja det kan jag väl göra, gör de imorrn :)

Anonym om fixad och klar!: Så du har en annan pappa? Har du alltid bott med Sebastian o Fabian?

svar: ja, min pappa är George och finicias pappa är tony, några fler som inte fattat det än??? när jag är hemma hos mamma så bor jag ju med fabian och sebastian. så ja.

Anonym om fixad och klar!: Vem är din pappa då? Du skulle kanske förklara släktträdet för nu blev jag confused!

svar: min pappa är George och min mamma är mirej fabian och sebastians pappa är tony och deras mamma är mirej. hajjat grejjen?

Anonym om frågestund allesammans: bodde inte du i rissne? känner igen dej. vilka brukade du umgås med i rissne.

svar: jo, jag bor fortfarande där. trevligt vad heter du kanske känner igen dej med lr vill du helst vara anonym? :P

Anonym om LINJE 1 2 3 KAPAD: Varför skriver du aldrig om din syrra Finicia?

svar: VI ÄR INTE SYSKON VRF FATTAR NI DET INTE? VI HAR BARA TVÅ GEMENSAMMA BRORSOR!!!

Anonym om kista day 2, here I come: Tror du på Gud?

svar: ja jag tror på gud, är kristen.

Anonym om kista day 2, here I come: Vad tycker du om dina föräldrars skillsmässa?

svar: jag tycker den var bra, dom kom ju ändå inte överrens och hellre att båda lever två olika lyckliga liv än att dom lever tsm och tjfsar right? nu har jag ju en ännu större familj ;D så i´m happy.

vad tycker du/hur kommer du överrens med din pappas nyaste familj?

svar: hahahahah min pappas nyaste familj? det är inte hans "nyaste" familj, det är VÅR familj och ny vet jag inte om jag skulle kalla den! tror du menar jackoe och maribell då? jo jag älskar dom av hela mitt hjärta och dom är min familj dom med såklart så venne hur du tänkte när du ställde den där frågan!

Anonym om kista day 2, here I come: Vad tycker du om din syster Finicia?

svar: vi är FORTFARANDE INTE syskon, men hon är väl snäll.

Anonym om kista day 2, here I come: Hur är det att leva i 2 olika familjer?

svar: det är najs! ;D det är inte en sån jätte stor skillnad, man blir fler i familjen och bor på två olika ställen bara :)

Är du svartsjuk eller avundsjuk på någon i familjen?

svar: haha nej det är jag verkligen inte, vrf skulle jag bli det? det är min familj vi snackar om och självklart skulle jag bli glad om det gick bra för dom eller hur?

Skulle du vilja bo med din pappa hela tiden eller föredrar du mamma?

svar: jag är faktiskt nöjd med hur det är nu, bor med båda lika mkt, det är rättvisast don´t you think?

Anonym om kista day 2, here I come: Vad skulle du vilja om du fick tre önskningar uppfyllda?

svar: tack för en normal fråga haha :P hm... 1. få så bra betyg som möjligt i skolan. 2. skulle vilja att min farfar skulle vara fullt frisk. 3. att alla jag älskar och bryr mej om skulle leva lyckligt.

Anonym om kista day 2, here I come: Jag skulle också vilja veta om hur du klarar av att leva olika sätt. Är det jobbigt?

svar: neh det är inte så jobbigt, okej det är olika regler men  ingen har sagt att det är negativt? :)

Kommer du i kläm mellan föräldrarna? Hur klarar sig dina syskon då?

svar: hur klarar mej sina syskon, ifrån vad måste jag fråga då? :P haha nej jag brukar inte komma i kläm mellan mina föräldrar ;)

om kista day 2, here I come: verkar som om dina föräldrar är väldigt olika och lever på olika sätt med olika regler, tycker inte du att det är jobbigt att kombinera elller följer du bara ena förelderns regler? kan inte du berätta lite om hur du hanterar situationen? skulle uppskatta det! :)

svar: ja dom är rätt olika, min pappa lever mer upp till alla traditioner osv medans mamma lever mer svenskt, tycker inte det är så jobbigt, tvärt om så tycker jag det är bra, tänk att jag kan kombinera två olika traditioner liksom? :)

sara om kista day 2, here I come: hur många gånger har du varit riktigt riktigt kär? och isåfall i vem?

svar: jag har varit riktigt, riktigt kär 2 gånger och i vem tänker jag såklart inte säga :P

vad är ditt sjärntecken?

svar: jag är en fisk! :P

vilken linje ska du gå på gymnasiet?

svar: samsam tror jag, någon som går den? är den bra? :)

Anonym om frågestund allesammans: röker du? om inte, har du testat?

svar: röker inte, har aldrig testat och kmr heller aldrig att göra det.

Caroline om frågestund allesammans: Hur många syskon har du?

svar: har 3 syskon,  2 bröder från mammas sida, Fabian och Sebastian och en syrra från pappas sida, Maribell <3

 

 

detta är svaren på era frågor, ni kan alltid kommentera :)

fortsätt ställa frågor så ska jag svara på dom imorron kväll, det är sista chansen då nu ska jag vara social med jossan så vi hörs senare! :)




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad jobbar dina föräldrar med? Vad är ditt hemspråk? Vilka språk kan du? Vill du bo i Sverige när du blir vuxen eller kan du tänka dig att flytta utrikes, kanske till Libanon? Känner du dig mer svensk än libanes? Menar du att din mamma är mer sådär liberal och din pappa vill helst att du ska vara oskuld ända tills du gifter dig med ngn han godkänner?

2009-09-07 @ 08:24:41
Postat av: Beppe

Hur gammal var du när dina föräldrar skildes och hurdant förhållande har din pappa med dina bröder? Det brukar berätta mycket om en människas karaktär. Har du en styvfar? Har du aldrig träffat dina bröders familj?

2009-09-07 @ 08:26:41
Postat av: Anonym

Dina bröder är jättesnygga! Vad tycker du om Sebastians tjej? Jag tycker att han skulle nog få en mycket vackrare tjej.

2009-09-07 @ 08:29:01
Postat av: Anonym

Hur gamla är dina föräldrar och dina styvföräldrar? Brukar de umgås sinsemellan? Är din styvmor också från Libanon? Hur länge har hon varit gift med din pappa?

2009-09-07 @ 08:31:37
Postat av: Anonym

Vad har du för hobbyn? Får man pengar när man skriver om sig själv i såna här bloggar?

2009-09-07 @ 08:32:47
Postat av: Anonym

Brukar du fira jul och andra helger turvist hos dina föräldrar? Vems tur blir det nu i år?

2009-09-07 @ 08:34:10
Postat av: Lillemor

Har du andra namn än Amanda? Har du rest mycket? Är du oskuld?

2009-09-07 @ 08:35:41
Postat av: Anonym

Vad är din pappa känd för? Vad jobbar han med och hur gammal är han? Har han alltid bott i Sverige? Varför umgicks ni aldrig med din morfar?

2009-09-07 @ 08:52:36
Postat av: Anonym

När är du född?

2009-09-07 @ 08:53:49
Postat av: Edith

Hur är dina föräldrar olika? Hur gammal var du när de skildes? Var det jobbigt för dig? Har din mamma ngn ny kille hos er? Du tycks anpassa dig lätt i olika situationer. Tror du ännu på kärlek och tror du att du kommer att lyckas eller också att skiljas liksom dina föräldrar? Var rädd om dig!

2009-09-07 @ 10:53:10
Postat av: Åsa

Kan man inte som svensk ha traditioner? Vad menar du? Är din pappa gammelmodig och sträng jämfört med din svenska mamma eller hur skulle du beskriva de olika reglerna? Kan du andra språk än svenska? Vad för språk pratar du med dina syskon? Hur klarade du dig i Libanon på sommaren? Träffade du din pappas släkt där? Skulle du vilja flytta dit?

2009-09-07 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0