svar på era frågor del 2

Är din pappa gammelmodig och sträng jämfört med din svenska mamma eller hur skulle du beskriva de olika reglerna?
Svar: för det första så är inte min mamma svensk? :S det skrev jag ju igår, men dom är lite olika bara, nej pappa är inte sträng utan dom ser på saker och ting på olika sätt bara.
Kan du andra språk än svenska?
Svar: ja kan svenska, arabiska, engelska och lite franska :)
Vad för språk pratar du med dina syskon?
Svar: hhahahahaha svenska?
Hur klarade du dig i Libanon på sommaren?
Svar: vad menar du, hur jag klarade mej?
Träffade du din pappas släkt där?
Svar: japp ;D
Skulle du vilja flytta dit?
Svar: ja, jag skulle vilja det men skulle ALDRIG kunna lämna min andra familj (mamma) så njäh...
Hur är dina föräldrar olika?
Svar: det har jag redan svarat på ;) kolla lite längre upp.
Hur gammal var du när de skildes?
Svar: 8 år var jag
Var det jobbigt för dig?
Svar: ja då var det lite jobbigt såklart men nu mår jag som bäst ;)
Har din mamma ngn ny kille hos er?
Svar: men shiiit vafan asså vissa av era frågor är private men du som e så nyfiken och intresserad, nej min mamma har ingen ny kille hos oss.
Du tycks anpassa dig lätt i olika situationer. Tror du ännu på kärlek och tror du att du

kommer att lyckas eller också att skiljas liksom dina föräldrar? Var rädd om dig!

Svar: ja, jag försöker iaf göra det bästa i olika situationer och om man verkligen försöker så går det! ;) ja klart jag ännu tror på kärlek? Livet har ju precis börjat liksom hahahah xD jag kommer lyckas det kan du ge dej fan på haha :) tack kära du, vem du nu än är? :P


Hur gamla är dina föräldrar ?
Svar: pappa 47 år och mamma 40 år.
Brukar de umgås sinsemellan?
Svar: nej.
Är din styvmor också från Libanon?
Svar: ja det är hon! :)
Hur länge har hon varit gift med din pappa?
Svar: 7 år ;) bra va?

Dina bröder är jättesnygga! Vad tycker du om Sebastians tjej? Jag tycker att han skulle nog få en mycket vackrare tjej.
Svar: haha ojdå någon som kanske är avis? Ne nu drev jag bara! Tack för kommentaren (: jag tycker jätte mycket om Lin, hon är en snäll person som jag verkligen kommer överrens med, hon är nästan som en syster för mej. Och nej jag tycker inte det, Lin är vacker och har allt, dom passar perfekt med varandra, är jätte glad för deras skull :)

Hur gammal var du när dina föräldrar skildes och hurdant förhållande har din pappa med dina bröder? Det brukar berätta mycket om en människas karaktär.

Svar: jag var 8 år, igen. Min pappa har ju inte kontakt med mina bröder längre så venne om man kan kalla att dom har ngt slags förhållande längre? :S

Har du en styvfar?

Svar: nej det har jag inte :)

Har du aldrig träffat dina bröders familj?

Svar: jo det har jag.

Vad är din pappa känd för?

Svar: han är känd för att vara Amanda Hannas pappa såklart ;) haha ne men han är världens bästa pappa, det är han känd för :)

Vad jobbar han med och hur gammal är han?

Svar: han äger en restaurang och är 47 år.

Har han alltid bott i Sverige?

Svar: nej han föddes ju i Libanon venne exakt när han flyttade hit men han var en tonåring då.

Varför umgicks ni aldrig med din morfar?

Svar: och vad fan vet du om det?? du kan ju börja med att säga vem du är lr hur? 

Har du andra namn än Amanda?

Svar: ja, Amanda (förnamn) Olivia (mellannamn) Hanna (efternamn) = Amanda Olivia Hanna, coolt va?? ;D haha

Har du rest mycket? Och vart?

Svar: ja det har jag, varje år reser vi minst en gång så jag är väldigt glad :P var vart i bla: Libanon, Italien, Spanien, Grekland, Turkiet Syrien, Finland med mera :)

Är du oskuld?

Svar: haha och självklart ska denna fråga alltid komma upp och mitt svar är som senast, JA! En stolt sådan också :)

Brukar du fira jul och andra helger turvist hos dina föräldrar? Vems tur blir det nu i år?

Svar: nej, vi brukar komma överrens tsm om hur vi ska göra varje år, det är olika beroende på om vi ska resa lr göra ngt speciellt liksom. Jul ska jag fira i Frankrike med pappa och resten av familjen, och nyår blir med mamma och resten.


Vad har du för hobbyn?

Svar: lite olika, shoppa, kolla på film, vara med kompisar :)


Får man pengar när man skriver om sig själv i såna här bloggar?

Svar: storbloggarna får det som tex kissies, paow, dessie kenza och blondinbella t.ex men nej jag får inte det.


hur fick du och emelie kontakten kan du berätta lite?!

Svar: hon bara ringde mej en dag från ingenstans, blev skit glad och svarade såklart, vi bestämde en dag vi ska träffas (på onsdag) sen har vi snackat VARJE dag sen dess :)


vilka var du med när du var liten och bodde i rissne?

Svar: jag bor fortfarande i rissne! Jag var med vissa tjejer, behöver inte nämna namn. Men ah det var ett gäng.


har du saknat vännerna i rissne?

Svar: ja ibörjan saknade jag dom JÄTTE mkt, dom var mina bästa vänner, det har ju gått över nu men klart jag tänker på dom ibland och saknar hur allt var.


jag har sett dig när du typ var liten du brukade vara med några blatte tjejer vad har händt med dom?

Svar: haha jadu, vi har ingen kontakt längre så du får nog fråga dom själv, verkar ju känna dom ;) men dom lever väl ?! :P


vilken skola ska du börja i efter 9an?

Svar: inte bestämt än men är lite intresserad av nakademigymnasiet i stadshagen, vet ngt om den är bra? :)


när brukar du åka till din pappà, hur länge är du med han?

Svar: varannan vecka och är där en vecka


vem vill du bo med mamma eller pappa?

Svar: samma fråga som igår, verkar som om du inte fattat svaret än? Båda annars skulle jag väl flyttat till bara ena föräldern? ;S


varför bor du inte hos din pappa hela tiden?

Svar: För att jag vill bo med min mamma med? :P

 

 

shiiiit vad frågor om min familj hörrni! :O vissa frågor är samma som gårdagens, bara jobbigt om ni ska hålla på att ställa samma hela tiden så kolla på gårdagens svar isåfall :P
men ah det blev EN DEN frågor! :) hoppas ni är nöjda med denna frågestund (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0