shohoooo



shohoo på er, allt bra? :) själv äre toppen, gick bra i skolan och sista lektionen (idrotten) var naajsigast ;)
har nyss käkat lite gröt med mjölk, ska plugga lite NO och senare ikväll blire en filmkväll med mamma, sebbe och Lin ;D

igår avslutades frågestunden, är både imponerad och besviken måste jag säga, ni hade bra mkt frågor, det är bra ;D
men att man ställer vissa frågor med en annan persons namn så att jag verkligen går på det (så dum som jag var då) de e dålig stil tkr jag, vågar man inte stå för sin fråga med sitt egna namn, FINE var anonym men skriv inte andras namn för F*N

ni som fortfarane har frågor, de e bara att fråga på, kanske svarar på dom :)

idag äre premiär på idol, några som ska se det? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0