PROBLEM GÅNGER 100? JA SÅ KAN MAN KALLA DET... -.-

heeeeeeeeeeeeeeeeeej på er länge sen juh 5 dagar om man ska vara exakt! och ja nu ere er egna bloggerska amanda som skriver!!!
TACK så jätte mkt Lin för hjälpen, var ju liksom tvungen att förmedla mitt probliem till er på ngt sätt :P

jah vad har hänt i mitt liv nu på senaste tiden? mjah inget speciellt plugg och plugg faktiskt så inget jag behöver berätta för er liksom men i helgen ja då J*VLAR ska vi ha kul! för helgen ser nämligen ut så här:
 
FREDAG: * fixa håret på mammas jobb med jossan (göra det vågigt,) 
               * träffa peter?med jossan? (inte bestämt men vi har snackat om det)
               * köpa massa småsaker som tex min efterlängtade mysiga feta halsduk ;D
               * kolla på IDOOOOOL (fabian och devin ska sittta i publiken)

LÖRDAG:
* träffa (B) vill inte skriva ut namn och vem personen är just nu...
               * fixa mej!!!
               * käka på någon restaurang inne i stan med familjen
               (vi ska fira Fabian som igår fyllde  22, GRATTIS BRORSAN! ;D 
               * gå på nattnio senarepå kvällen/natten med Sebbe,Lin, hennes brorsa, hans kompisar och Jossan!

SÖNDAG: * ska till modelhouse (lr vad det heter?) med mamma och lin ;D
                (JA EN VUXEN MÅSTE VARA MED... :/  ) ska ta massa modellbilder!

detta blev et långt inlägg men ni anar fan inte hur mkt jag har längtat efter att få skriva av mej! som Jossan säger, jag är beroende av att skriva i min blogg...
tack alla babes som väntat och hållt ut!
näh nu ska jag käka, hör snart igen! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0