på dåligt humör??? ehh aa OM jag är...

ja ni kanske dörstod när ni läste rubriken, har vart på lite dåligt humör idag don´t know why men jaja...
ska försöka plugga lite engelska nu, ta en dusch och käka typ sen ere ju idol :)
för er som undrar när Eddie ska vara med så har jag hört att det är på torsdag men vi får hoppas på att det stämmer :P

här kommer en liten fråge grej om mej, GÖR den allihoppa nudå inget att förlora
ni kan vara anonyma lr vad som helst spelar ingen roll men bara kul och veta hur mkt ni vet om mej
ni kan ju alltid gissa också ;)



HUR VÄL KÄNNER DU MIG EGENTLIGEN?

1. Vad heter jag?
2. Vilket stjärntecken är jag född i?
3. Vad har jag för personlighet?
4. Vilken ögonfärg har jag?
5. Blir jag lätt arg?
6. Vad är jag bra på?
7. Vad lyssnar jag på för musik?
8. Hur många syskon har jag och vad heter dom?
9. Vem är jag lite smått förälskad i?
10. Vad är jag helst klädd i på en vardag?
11. Röker och/eller dricker jag?
12. Vad gör jag helst en lördagskväll?


Har du 1-5 rätt då borde du skämmas :O
Har du 6-8 rätt då känner du mig ganska bra, :/
Har du 9-10 rätt då känner du mig ganska mycket :)
Har du 11-12 rätt då är du en jävligt bra kompis ;D

Den som knäcker alla får en länk i min blogg och för er som inte har en blogg, skriver att ni vunnit då så COME ON NU!!!!  ;D skriver svaren imorron.

Kommentarer
Postat av: Livia

1. Amanda Hanna

2. fisk

3. social, snäll, gillar att vara med folk, ambiös

4. gröna

5. Nej, men när du blir det så blir du glad väldigt fort :P

6. Lyssna på en, du finns alltid där :)

7. Hip hop :P

8. 3 syskon Maribell, Fabian och Sebastiaan

9. Chad michelle murray

10. Jeans eller leggins. typ linne och en kofta.

11. Nej

12. Umgås med vänner typ kolla på film ta det lugnt:)



2009-09-18 @ 17:08:11
URL: http://loliviah.blogg.se/
Postat av: jossan

1. Amanda oliva hanna (de e oliva va? :O )

2. fisk

3. Glad,snäll,social,

4. Green ;)

5. tycker jag inte :) lite sur ibland, men arg..ytterst sällan :P

6. Du e bra på att lyssna, PRATA! (A) , du brukar få mig på bra humör (oftast) och du bryr dig om folk, vilket e mycket bra :)

7. Mest Rnb-hip hop. men man hittar väl någon liten poplåt på din musiklista oxå ;)

8. 3st. Fabian, sebastian, och maribell :P

9. Chad ;)

10. något snyggt o bekvämt. Typ jeans, leggins. Du gillar mysiga koftor ;)

11. Nej det gör du inte

12. Umgås med dina vänner, har en biokväll/filmkväll ligger rätt bra till hos dig ;)

Du tycker oxå om att umgås med din familj.



Nu har jag gjort dina frågor, nöjd? :P

Jag undrar om du kan dem här frågorna om mig ;)

vågar du försöka? ;) <33

2009-09-18 @ 19:23:55
URL: http://madebyjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0