ORIENTERING ---> CHECKT ;D



har precis tagit en varm dusch, har slutat för dagen!!!
vi orienterade ju som sagt i ursvik  och för min grupp gick det på 1 timme och 10 minuter ;) blev typ nöjd...
ska plugga liite nu sen ska jag och jackoe göra ngt, dra någonstans får se vart :)

ingen har gissat på vad mammas överraskning till mej är, hallå kom igen nu ni förlorar ju inget på de bara att jag skriver vem som vinner och så i bloggen ;D

nääh nu ropar jackoe på mej så ska se vart vi ska :) hörs senare och när jag kmr tbx vill jaag ha MÅÅNGA kommentarer örrni, kom igen nu för faan :P


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kanske du får en hund! Eller moppe! Eller laptop! jag skulle välja hund!

2009-09-15 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0