onsdag = lill lördag ;D

har pluggat klart nu! wiiiiiie ;D
Lin frågade om vi kunde ha en filmkväll typ, sebbe ska på träning ändå så det blir bara jag och hon, SJÄLVKLART tackade jag JA! ;D 

vi ska ner till filmbutiken snart, berättar om vad det blev för film senare :)

 

 

(tack Lin för att du gör min Onsdag lite roligare :)

träffade inte Emelie idag, skulle blivit för stressigt :( men VI MÅSTE VERKLIGEN TRÄFFAS GUMMAN, HAR SAKNAT DEJ SOM FAN OCH VI HAR SÅÅ MKT ATT SNACKA OM!!! om du ser detta så ring gärna mej ikväll lr lämna ett sms så ringer jag ;) love yah <33

ska dra nu, puss


Kommentarer
Postat av: M

I rule the world and u rule mine amandaaa!!! // Lin:D

2009-09-09 @ 17:59:00
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0