lite bilder :)

LITE BILDER FRÅN KLASSRESAN!


jag och bella, ni kanske undrar vrf jag har på mej byxor och bh istället för bikini men det beror på att jag blev nerputtat i vattnet först så tänkte aja lika bra att passa på bara att bada xD


jag


elli :P


jag på ett berg? syns inte men har faktiskt på mej svarta shorts :P


philip, elli frida livia och lina


alexander livia lina och lilja


elli bär mej :P


elin (lulle) lilja och liiite jag haha


en gammal tant? :S jag med svart elli som står, lulle bredvid mej sen ere frida och livia



jag, livia lina lulle elli och frida (ja som sitter inners och typ skrattar för er alla som inte fattade det)


kvällen avslutades 4 tiden på natten/morronen vid vattnet med hela gänget <3

längtar tillbaka faktiskt...




här kmr en bild på mej med plattat hår vill egentligen inte visa men kan inte skriva att jag gjort det utan att visa resultatet så ah här får ni...




GLÖM IONTE ATT KOMMENTERA NU BARA!
HA EN TREVLIG FREDAG ALLIHOPPA :D

Kommentarer
Postat av: challeballe :P

du va söt med platt hår åxå :D förlåt föresten :(

2009-09-04 @ 21:18:04
Postat av: Livia

Fina bilder

2009-09-05 @ 09:45:48
URL: http://loliviah.blogg.se/
Postat av: ebba

haha vilket sammanträffande! blev också nerputtad i vattnet med kläderna på, på vår klassresa ;P

2009-09-05 @ 21:42:57
URL: http://axlundans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0