killar, VÅGA MER!!!

ja stannar hemma idag från skolan...  är inte sådär JÄTTE  sjuk men är VÄLDIGT förkyld och har världens huvdverk... :/
kollade på schemat det är inget viktigt jag missanr, har allla plugg böckerna hemma och har ju som sagt prov imorrn så ska plugga på som fan idag! fast kmr dock skriva ganska mkt i bloggen om jag har tråk så håll utkik ;)

här kommer en stil som inte många killar vågar testa, fast jag tkr den är  grymt snygg ;D

      





den är stilen tkr jag också är GRYMT snygg!!! älskar när killar har sjalar till t-shirt lr annat och en stor klocka är alltid ett +





några enkla men snygga tips till er killar:
snygga sjalar finns på H&M
tjocktröjor med knappar/snygga t-shirtar med tryck på
finns på SALT MEN
och strandarmband kallar jag dom för xD ne men flätade läder armband finns på JC

det var tips till er killar, ska plugga lite nu och sen km´r lite tips till er tjejjer med ;) så håll utkik!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0