fixad och klar!


LÄS DETTA, DET ÄR VIKTIGT
några frågor har ploppat  upp, good! ;D
många frågor är likadana "vat tkr du om din syster finicia" svarar ju på frågorna på kvällen men tänkte bara säga att jag har bara en syster och det är Maribell, finicia är mina brorsors (fabian&sebastian) syster från deras pappa, vi har ju inte samma pappa. så finicia och jag är inte släkt eller syskon på något sätt. få det klart för er, jag och finicia är inte syskon! så :P var typ 10 frågor om "min syster finicia" så var bara tvungen att meddela er så ni inte bombar mej med frågor och mej och henne :S




aja fortsätt med frågorna ikväll svarar jag på dom :)
är nu fixad och klar, fick bli jeans ett svart linne och en vit häng tröja typ, kanske visar outfiten sen om nån är intresserad.

möter upp jossan om 15 min så vi hörs ikväll allihopp! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din pappa då? Du skulle kanske förklara släktträdet för nu blev jag confused!

2009-09-06 @ 13:09:39
Postat av: Anonym

Så du har en annan pappa? Har du alltid bott med Sebastian o Fabian?

2009-09-06 @ 13:12:01
Postat av: Anonym

Jösses men ni har ju två gemensamma bröder så visst kunde ni vara syskon på sätt och vis; ni är ju nästan lika gamla eller? Så din pappa är inte kända Tony Maamari? Han är bästa frisören i stan!

2009-09-06 @ 14:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0