FAN VA GLAD JAG ÄR ASSÅ!!!!

Tack Gabbe, tack för hjälpen nu förstår jag! och är så himla glad för tycker att min Tanzania uppsats blev RIKTIGT jävla bta, så hoppas på ett MVG alltså! ;D men vi får se hur det blir med den saken :P

tänkte tipsa er om en bra blogg förresten, jo det är min kära brorsas blogg :P
Sebastian har en blogg om hans liv, och den handlar om hans träning (innebandy&gym) och hans jobb asså aa hans liv typ
han upptaderar inte så ofta men när han väl gör det så är det jäkligt bra, tror killar skulle gilla den mer än vi tjejer men ni förlorar inget om ni bara klickar er fram och kikar!
http://maamari.blogg.se  ;) har honom som länk också!

haha tror inte han kmr läsa det här men OM han gör det så e detta till honom: visst e jag snäll brorsan? haha hare kul ikväll och hälsa Fabian! :)



näh nu ska jag sätta på HÖÖG musik, dansa och sjungafalskt, see you later!


Kommentarer
Postat av: M

Tack syrran! =)

2009-09-11 @ 00:34:41
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0