en seeeg läx torsdag

fan vad negativ jag har kännt mej den här veckan :O kanske beror på att vi blivit bombade med läxor? (A) det är så det är!
har inte ens börjat plugga, måste göra de  har ju so läxförhör imorrn -.- men det e inte så svårt iaf^^

på måndag har vi spexfoto i skolan, hell yeaah!!! ska bli skit kul ;D det blev en liten mini "röstning" i klassen om vad vi skulle vara och det kmr bli såhär: tjejerna ska klä ut sej till fjortisar (och då menar jag riktigt jävla fjortis utseende med idomin, plattat hår, bombat med smink och MYCKET MER. några killar ska vara brats och några töntar typ så ah en liten blanding :P ska självkart visa er spexfotot sen ;)

dagen har vart okej, ganska seg men imorrn är den efterlängtade fredagen här!!!

kan säga hur helgens planer ser ut!

 Fredag - dra till stan, (platta håret på mammas jobb) hyra film och ha en myskväll hemma!
Lördag- lovat att vara med mamma hela dagen så vi kmr dra till kista, käka ngt gott, gå på bio och köpa lite små grejer.
Söndag- träffa jossan, charlie och några andra :)

japp så ser det ut för min del och tkr att allt ska bli lite skojj :)

 

men näh nu måste jag plugga vidare på dom olika ideologierna så hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0