detta kanske ni inte visste va? lägg en kommentar!!!

visste ni att:

jag hade orangt hår när jag var en bebis?

när jag gick i typ 2an-5an hade jag rakt hår?

jag tyckte det var onödigt att blogga innan jag själv skaffade en blogg och insåg hur roligt det var?

jag är pappaslillaflicka

har velat bli advokat sne jag gick i 3an och inte visste vad det var för ngt? :P

aja det var lite sånna visste-ni-detta-om-amanda? :P       

på fredag skulle jag vart me några men det blir ändring på det igen så har ingen aning vad jag ska göra då asså vill fan hitta på ngt, har varit så jävlatrött och lat dom senaste fredagarna så vill göra ngt roligt nu på fredag men vad vet jag inte... några förslag?

 

hörs nog imorrn, kramar


Kommentarer
Postat av: adam lagerström

sv: visst är det coolt ?



Visst är det dåligt med killbloggar ? Här är jag, en kille som har båda fötterna på gjorden, håller sig uppdaterad i bloggvärlden, sprider glädje och bjuder på sig själv ! Bloggade för något år sedan då jag tjänade pengar på min blogg, nu har jag en ny och snart dags för pengar på den också. Kika gärna in mig, chao !

2009-09-02 @ 18:22:18
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0