Bubba:)

Här är jag:)
Alla som läser Mandis blogg och följer den borde veta vem jag är;Pp

Vill tacka Amanda för att man får gästblogga, betyder mycket. Inte för att jag har en blogg själv men alltid roligt:)
Amanda är en GRYM tjej ska ni veta!!! Big up 2 you love!
Ok, hela inlägget ska inte handla om oss nu haha.. Ville bara att ni ska veta det men de vet ni ju redan!
Bra. Nu ska vi äta, har varit och fikat i två hela timmar med Sebastian, Denise och Kim. Mmmmmm dubbeldejt..
Det va den längsta fikan i hela mitt liv tror jag. Sebastian är RÖD idag. Fråga inte varför ville dela med mig av min syn. Ja, sen har jag köpt en kläning! WOHOO.. Amanda jag hittade den rätta till slut! (skickar bild via mms till dig senare)
Senare ikväll ska vi på bio, så de blir riktigt söndagsMYS. Och amanda vi myser hela nästa helg:D
Japp, nu måste jag äta! Peace n Love:)

/ Lyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0