Amanda...

ni ville att jag skulle skriva lite om mej, här kmr det allt från jord till himmel! om Amanda Hanna



Amanda Hanna är en person som alltid är glad,  en person som vill det bästa, en person som är väldigt känslig...
jag "är" många saker men framför allt är jag MIG SJÄLV. jag älskar att ha mysiga filmkvällar med kompisarna, älskar att shoppa och älskar att bara umgås med familjen.
dagdrömma, ja det är jag väldigt bra på, att drömma i huvudtaget tycker jag är bland det bästa som finns, lr jah inte när man "vaknar" upp från den underbara drömmen haha^^
jag är en person som bara vill att allt ska vara bra i världen.
för att jag ska HATA någon så krävs det väldigt mycket, jag ogillar många men om jag verkligen hatar någon så är det allvarligt haha :P
jag är bra i skolan, och verkligen kämpar, ibland kanske föör mkt så att det blir väldigt stressigt men jag gör iaf mitt bästa!
jag tänker VÄÄÄÄLDIGT mkt fråga inte om vad för det är verkligen allt möjligt.
kan inte somna utan att tänka på ngt liksom, ibland bra grejer och ibland mindre bra grejer...
jag är spidad (lr hur det stavas) när det behövs och är lugn när det behövs men oftast är jag bara en vanlig glad skrattig tjej (kan man skriva så? :P haha) jag är inte perfekt, men vem fan är det?
jag är väldigt envis och ibland föör känslig och det är inte alltid bra... men jag jobbar på det ;)
jag tycker faktiskt att jag är en bra vän om jag ska vara ärlig, kanske inte DEN BÄSTA men jag tkr fortfarande att jag är en bra vän... vet typ inte vad jag ska skriva mer, men skulle bli glad om ni kommenterade mer, betyder mkt och man blir mer peppad till att skriva här. så kommentera, har ni frågor ang detta? kom igen ställ dom bara!!!




Kommentarer
Postat av: jossan

<33

2009-09-12 @ 21:39:05
URL: http://madebyjossan.blogg.se/
Postat av: ebba

bra beskrivning, du verkar vara tjejen som alltid är glad :)

2009-09-13 @ 00:28:27
URL: http://axlundans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0