typ ändrade planer hela tiden nu^^

godmorgon på er! sovit gott?
det har jag iaf :)

tog massa bilder igår som jag lovade men de e nått skitkonstigt, det går inte att överföra alla dom bilderna till datan, kunde bara överföra 2 st så ni få nöja er med dom istället!


kmr inte ihåg vad resaturangen hette men buffe vare iaf!
ser ni mina naglar btw?`SNYGGA LR VADÅ? :D

det blir ingen modelhouse idag, mamma ville gå men jag pallar verkligen inte
och är inte mej själv, är liksom inte på humöret så vi struntar i det!
istället ska jag och lin på sebbes innebandy match! på span hahaha xD
näh men kmr ta massa bilder där med :)

nu ska jag köpa frulle så hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0