redan tisdag liksom!

hallooo!
ska ta och plugga lite ett tatg nu... asså känns som om det bara e vi i klassen som har så här jävla mkt plugg, ere några fler än jag som känner att vi får för lite fritid ? :P och FÖR mkt plugg?
haha håll bara med mej!(A)

 
snackade med mamma påväg hem från skolan och jag sa att jag villle ha ett par nya skor (har redan fått två nya par) men är sugen på ett par uggs tror jag dom heter. dom ser så mysiga ut. hon sa att vi kunde dra till kista för att kolla på dom på söndag och ÅHHH VAD JAG ÄLSKAR DEJ MAMMA! ;D
för er som e nyfikna så kommer jag INTE köpa dom riktiga som kostar runt 2000 utan några andra som jag gillar!.

men frågan är bara, vilken färg är snyggast? HJÄLP MEJ, har svårt för att bestämma!

JUSTE!!! glömde o säga en sak, jag och fabian tog MASSA fiina bilder på oss två i fredags när vi var i stan innan idol så dom kommer ni få se på fredag eller lördag.
jag tkr bilderna är JÄTTE fina men SJÄLVKLART ska fabian hålla på o dirikera (stavas det så? bilderna på sej osv...

men väntar man på ngt gott väntar man aldrig för länge, ere inte så? ;)

see yah

Kommentarer
Postat av: L

dom beiga e snyggast!!!

2009-10-16 @ 12:59:44
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0