medborgarplatsen


NU ÄR HÅRET FIXAT

håret och naglarna fixade nu är det bara shoppingen kvar och eftersom det tog så lång tid att fixa mitt och ellis hår så struntade vi i shoppingen idag. Sebbe tog presenten jag hade köpt till Fabian, han gillade den så mkt hahaha så imorrn hjälper han mej att hitta en ny present och då kan jag passa på att shoppa också!!! imorrn ska vo fira fabian och sen blire bio! :)
men snart ere ju idol och visst ska ni kolla på det?
JUSTE, HAHAH SÅG DESSI PÅ MEDBORGARPLATSEN IDAG NÄR JAG SKULLE HEM EFTER ATT JAG FIXADE HÅRET och ja, hon hade på sej typ 2 meters klackskor, BOMBAT med smink och löshår, men det visste ni ju redan lr hur?
aja alla vi har olika stilar...

någon som kan tipsa om en bra bio film till imorrn? snälla behöver verkligen er hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0