lika? :) avgöra själva!

sov absolut inte bra inatt asså, drömde massa mardrömmar osv...
nu har jag duschat och ska börja plugga (rolig början på lovet va?)
det är många som har frågat hur min mamma ser ut och om vi e lika så här får ni lite bilder på min mamma så får ni avgöra själva! :)

här kommer bilder på min älskade mamma <3


här gör hon ngt med munnen men lika sö ändå :)






jag älskar dej mamma, överallt på denna jord. du betyder enormt mkt
              för mej och du finns alltid där när jag behöver dej.
                          Tack för att du är den du är! 




här är två bilder på mej som ni kan jämföra med om ni vill:



så nu ere er uppgift att säga vad ni tkr, är vi lika lr inte och isåfall hur lika är vi? :)


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

fin din mamma e=) o söt du e

2009-10-26 @ 14:48:03
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: yasse

Ni är ganska lika :)

2009-10-27 @ 19:10:25
Postat av: Anonym

lika som bär...puss prinsess

2009-10-27 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0