lite svar på tal hära

fick en kommentar därnågon frågar vad eddie har för nationalitet.
Han är iranier för er tjejer som undrar  ;)

en annan sak bara, ÄLSKAR att ni kommenterar, verkligen gillar det.
men en sak jag tkr e lite kul är att vissa inte vågar stå för det dom säger, dom
vågar helt enkelt inte stå för sina åsikter.
att ni kommenterar anonymt är ju inte en nyhet och inte heller att ni kommenterar
med ett falskt namn.
tkr bara det är lite fegt av er att kritisera mej ang mitt utseende och min personlighet med ett anonymt namn.
vrf inte bara stå för det ni tycker?
vrf skriver ni inte era riktiga namn bara? fegt?

ähh ni får gärna hålla på som ni gör, pallar inte bry mej längre.
men ni andra som kommenterar, TACK ;D Ni får mej på bra humör :)


NI SOM INTE GILLAR MIN BLOGG OCH BARA KRITISERAR MEJ, VRF LÄSA DEN DÅ????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du svarar :) Men e han kristen eller, för såg att han bar ett kors under sin första auditon?

2009-10-10 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0