its onsdag today!

haha snackade med frida igår i tele i typ en timme, jo brukar bli så när vi snackar i tele med varann! :)
nu ska jag göra klart mitt NO projekt och sen drar jag till teeeensta! ska träjja J och sen blire att jag sover hos farmor och imorrn blire hem till M! :)

skygga grejser:
 
GINA TRICOT 198 KR


Men väldigt höga och jag + höga skor = går inte ihop, klart jag kan gå i klackskor men inte med sån här klack :O Så jag behövde inte ens tänka.
Men 298,- för den som är intresserad.


Visst är den snygg? Ifrån H&M och kostar 198,-


nääh nu ska jag återgå till NO,n:P

hör senare!


Kommentarer
Postat av: Lyn

ååååååååååh, jag älskar skorna!!!

2009-10-28 @ 20:49:03
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0