inlägget är mest för steffis skull! :)

här är dom fina skorna jag köpte! :)

the lovely new shoes som är köpa på din sko för 499 spänn!


såhär ser dom ut på! ja var ju tvungen att prova dom för att söta steffi ville se hur dom såg ut på!
pallade inte ta på mej värsta fina jeansen o grejer så tog bilden så som jag såg ut thats it!!!


mitt vänstra knä ser helt F*ckat ut men så ere inte in real life just so you know! :P

lovade er dagens outfit eftersom att jag inte lagt upp det på länge och här kommer det, precis som jag lovade!


jeans: Bik Bok
vitt linne: H&M
skärp: I don´t know, ask Liin :)
svart kofta: Gina Tricot

that was it, nu ska jag faktiskt kolla på tv och somna till det!
godnatt :)


Kommentarer
Postat av: S

haha, tack! skiit fina btw..

pusss<3

2009-10-18 @ 22:25:44
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: ebba

snygga skor ! :D<3 puuss !

2009-10-21 @ 20:15:53
URL: http://axlundans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0