HATAAAAAR KRÅNGEL

en snubbe rensade min data här hemma hos pappa och microsoft word FÖRSVANN och nu vet jag inte hur jag laddar ner det igen!!! har försökt att söka på google men vafan inget blir rätt!!!

ÅHHH -.-

aja...
några sa att ugs var fjortisstämplade och ja det kanske stämmer men en sak ska ni veta, att det är hur man beter sej som räknas om man e fjortis lr inte. jag får ju ha på mej vad jag vill och se ut hur jag vill utan att bli fjortisstämplad lr hur? tycker fan att "att bli fjortisstämplad" nu för tiden är väldigt lätt.
det har blivit överdrivet, tkr inte ni det??
 

 SUCK! :(

aja, snackar med sebbe i telefon nu och han ska fixa word till mej :)
<3

hörs <3


Kommentarer
Postat av: jossan

jag menade inte att du blir fjortisstämplad, men dem skorna ÄR fjortisstämplade. så e det.

Dem ser sköna ut men lite mer som tofflor som man har hemma :P men du väljer själv^^

säger bara vad jag tycker, jag tycker dem e väldigt mycket fjortis och ser ut som tofflor :)

2009-10-13 @ 21:15:17
URL: http://htt://madebyjossan.blogg.se
Postat av: Finicia

Fjortisar kan ju slänga sig i väggen. Uggs har inte blivit fjortisstämplade pga. dessie. Det beror helt enkelt på allt annat man har på sig. Har jag uggs kommer jag verkligen inte se fjortis ut, inte amanda heller. Gillar man uggs ska man köpa dom. Ska man slänga singa t ex gamla uggs för att dom blivit fjortisstämplade? I dont think so.

2009-10-14 @ 15:53:05
URL: http://thefanskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0