har man tålamod så har man? haha nääh stämmer nog inte

jag har SKIT LITE TÅLAMOD ska ni veta men när jag VERKLIGEN vill ngt så ska jag fanimej ha det! :)
jag började om från BÖRJAN på min NO uppsats...
jag vill minst ha VG + på den så man måste ju kämpa.

imorrn äre tiiisdag, looove it ;D slutar tidigt då!

HAR EN KVÄLLENS FRÅGA SOM JAG SKULLE BLI SKIIIT GLAD OM NI SVARADE PÅ DEN
snälla, ALLA kan väl svara på den? tkr det är kul att se hur ni tänker ock så kring mej.

KVÄLLENS FRÅGA:
ser ni mej som en invandrare?

imorrn svarar jag på vad jag själv ser mej som :) men skulle vara kul att höra era åsikter så SVARA NU! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej för du är ju född och uppvuxen i Sverige!

2009-10-13 @ 12:41:47
Postat av: Susanne

Det är ju tvådelat - Du är libanes men ändå född och uppvuxen här! jag tycker att du är libanes men inte kan man kalla dig invandrare heller. Varför skriver du aldrig om din syster Finicia? Lyn är ju inte din syster - hon KANSKE kan bli det om hon och Sebbe gifter sig vilket jag stort betvivlar så du borde inte kalla henne syster!

2009-10-13 @ 12:44:22
Postat av: Sofia

Nej det gör jag inte :)

2009-10-13 @ 14:56:40
Postat av: jossan

Men jag har aldrig sett dig som invandrare men inte heller helt svensk ;)

2009-10-13 @ 19:12:37
URL: http://madebyjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0