happyyyy

THE OLD AMANDA IS BACK AND SHE IS HERE TO STAY



WOOOOHOOOO I´M BAAAAACK
jag saknar något och jag är inte riktigt säker på vad exakt det är. Finns många möjliga saker men det värsta är att jag blivit tråkig asså går inte ut lika mycket, är inte med kompisar lika mycket, tycker bara allt är så jävla tråkigt haha. Musik är det jag använt mej av under denna tid"min tråkiga amanda tid" :P har lyssnat på musik HELA tiden. när jag vaknar, äter, pluggar och när jag ska sova. jag saknar allt, allt som va förrut då vi alla tjejer frog ut på stan, gick på bio, käkade tsm, hyrde film, snackade skit osv :P
jag verkligen saknar det asså! det är såå himla mycket plugg bara, och det tar min tid.
men NEJ jag vägrar att allt ska bli tråkigt nu. nu fan tkr jag att vi ska livas upp lite asså, kom igen nu tjejer.
minns ni hur det var förrut? det gör jag med och jag SAKNAR det så in i H*LVETTE...
detta var säkert bara en sak av vrf jag tkr allt är tråkigt just nu.
men nu får det RÄCKA! the old Amanda is BACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0