ruuuuligt

Lovar du att vara ärlig? jag ska försöka
Var det där ärligt? yes
Du heter: Amanda
Smeknamn: Mandi
Låt som när du är ledsen sörjer till? so sick of love songs
Beroende av: avokado
Vem behöver du mest just nu: Jackoe
Vad tror folk om dig? att jag har fett mkt luft
Stämmer det? HAHAHA nej absolut inte :)
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? haha det skiftar berorende på...
Hur imponerar man på dig? var dej själv bara
Brukar du skratta för dig själv? aaaah ofta faktiskt :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jag vet inte. vad tycker du? :)
Vilken är din favoritmålning: kan inte sånt
Var bor du? Solna/rissne
Trivs du där: ofc
Äger du några converse: yupp
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: aldrig vart

Är du allergisk emot något: nej
Nästa mål i ditt liv: tro på att jag kan
Hur svarar du i mobilen: heeej gumman lr typ tjaa :P
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: okej men då ses vi ikväll, pussar.
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: japp
Tycker du om din pappa: han är världsbäst
Brukar du komma i tid: ALLTID
När mår du bra: när jag lyssnar på min älsklingslåt
När blev du fotad senast: i söndags med Lin :)
Hur känner du dig nu: lite stressad kanske, måste plugga -.-
Vanligaste färg på dina kläder: jeans färg hahahha bra svar va? :P
Vad tycker du om fötter: haha vilken fråga, fötter är fötter liksom
Är du smart: ÖHH var det ens en fråga? klart jag är
Var du aktiv i skolan: japp
Vad saknar du: sommaren

Hade du en bra kväll igår: den blev bättre än vad jag trodde så ja :)
Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice
Rakar du benen: Nej. Jag vaxar
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.30 ungefär (A) hahaha
Är du blyg? Ja jag tkr det men verkar inte som om nån håller med?? :P
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Nej. Brev älskar brev ;D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA
Har du spytt offentligt: näää
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: VERKLIGEN ALLT mohahaha
Är du nöjd med ditt liv: :)
Är du bortskämd: Nopps
Vad gör du i morgon: skola you know
Vad är det värsta du vet? när folk snackar skit
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? lite olika
Vad behöver du just nu? choklad ;D
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jennifer Aniston

Vad längtar du till? då allt är toppen
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag vet vart jag har mina vänner och vilka jag kan lita på.
Vad använder du för shampoo? garnier
Vad är det finaste du fått? kärlek av familjen
En speciell dag du minns: 22 december 2005
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: :)
Om fem månader: ja då är det snart dagx för mej att bli 16
Du samlar på: tofsar
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma, jackoe eller jossan
Gillar du golf: mjah...
Vilken tid gick du upp idag: 07.00
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes
har du strumpor på dig nu: aa
Vad ska du göra ikväll: träffa någon? vi får se om et blir så.. :S
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: :)
Laddar du ner musik och film från Internet: brorsan gör det åt mej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: VAD SKULLE JAG INTE GÖRA??
Bär du glasögon eller linser: näpp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej såklart inte?
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag känner att jag vill gå upp :P
Har du piercing: ja
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: ja haha mkt ja här nu
Solar du ofta: nej
Hur vig är du: inte så vig xD
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys
Tror du på ett liv efter döden: mm :)
Tycker du om sushi: NÄÄ
Vad äter du helst när du ser på film: CHIPS SPIIIKAT
Bor dina föräldrar tillsammans: nej.
Har du tandläkarskräck: neeh
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: jag bet men inte längre, lr mjah kanske händer IBLAND bara



KOMMENTERA MINA SVAR NU DÅ FEGISAR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0