sa någon bilder?

       
dom bara väntar på att jag ska kma och köpa massa saker....



nyduschad och mjukisarna på! Sebbe och Lin sover fortfarande -.- men snart måste dom vakna, har PANIK vill köpa allting nuuu, kan fan inte vänta asså :P
dagen: shoppa, äta, duscha igen?, fixa mej, dra till stan, fira Fabian, nattbio! :)
ska försöka få med mej en halsduk, en klocka och en ring hem och sen får vi se om det blir ngt mer!

ingen tipsade om nån biofilm igår, men snälla skulle vara snällt!
en bra biofilm nån? (A) äre någon som sett the final destination?


lite suddigt men som sagt ska ta NYA bilder idag&imorron


brorsääään som ska firas idag


ja en cp bild men jag bjuder på den så enjoy ;)

resultatet av håret mitt som jag fixade igår man ser inte så bra men det är vågigt iaf :P

nääh nu ska jag väcka grodorna så vi hörs senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0