AJJABAJJJA = dagens rubrik




hej på er, sitter och kollar på tv medans jag käkar :)
som sagt, träffade en person idag jag som jag inte träffat på länge och det var trevligt!
vi pratade om allt möjligt faktiskt och det var väldigt trevligt och jag tycker kvällen blev lyckad, ibland behöver man prata ut lite och jag känner mej mycket tryggare nu än förrut eftersom att jag ändå sagt vad jag tycker&tänker, har lättat på mina känslor liksom. kommer nog inte skriva vem jag träffade av olika orsaker, jag vet ju inte liksom vad som händer senare så ja, jag har valt att förtillfället inte nämna personens namn, ibland kanske namnet ploppar upp utan att ni märker det så h¨åll utkik och var uppmärksamma :P
men en sak är säker, jag har nu insett hur mycket jag saknat personen.

ja nu fick jag skriva av mej lite också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0