A very nice day

har vart på stan med kussarna och köpt lite grejser, jag ber skiiiit mkt om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har typ inte haft någon tid alls liksom. jag och olivia stod och försökte baka men det tog typ 4 timmar för nåra saker blev misslyckade osv :P
ALLA bilder från veckan kmr på torsdag eftersom att sladden inte e med mej, har den hos en kompis men håll ut för lovar er att det KMR MÅNGA RILIGA bilder asså :P

fortsätt kommentera hörni, blir super glad! :)
<3


Du som läser detta, skriv ett ord som beskriver mig. Bara ETT ord. När du gjort det kopiera meddelandet till din egen blogg och se hur du blir beskriven av din vänner och bekanta, gör detta även om vi inte snackar så mycket!

(fast jag skulle bli gladare om ni skrev en mening istället (A) haha)


Kommentarer
Postat av: frida

du är den man vill älska för evigt :P<3

2009-10-28 @ 01:20:55
URL: http://tussenpussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0