WELL, WELL

Erik i tårar när Rabih får lämna gänget. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
well, rabih åkte ut igår, ja jag blev ju glad att det inte var eddie som gjorde det men blev ändå ledsen att libanesen var tvungen att dra! :( men men alla ska ju åka ut nån gång lr hur?

har redan börjat plugga lite franska och ska göra det idag + imorrn eftersom att jag har fetaste franska provet på måndag! its just to do it, right? 
 

KOLLA KOMMENTAREN JAG FICK!!! BLEV SÅ GLAD!
Linda om AIK HYLLNING PÅ STADION 19.00 WHOS COMMING?:
DJURGÅRDEN- ALLTID OAVSETT!
IP: 85.24.142.193

exakt, bara för ens lag inte ligger så bra till (lr har en dålig period) så ska man väl fan inte sluta hejja på dom? NEJ jag är djurgårdare vad som än händer!

nääh nu väntar franska böckerna, see yah
06 November, 22:21


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha precis så jag menar! Vi kanske är typ sämst nu men hallå? vad spelar det för roll. Det är fortfarande vårat lag. :)

2009-11-07 @ 13:41:26
Postat av: frida

tacka för att rabin åkte ut.. han va inte alls bra..

2009-11-08 @ 11:44:38
Postat av: B

Ett fotbollslag följer man inte för att laget är bäst. Ett fotbollslag följer man om man har ett hjärta för laget i både ur och skur. Det var därför söndagen den 8de november 2009 är en sån underbar dag. Då hela Djurgårdsfamiljen visade att vi är trogna.

2009-11-10 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0