well well

nu ska jag sova! ska somna till nå serie, alltid lika skönt (:
imorrn äre tisdag och jag tror dagen kommer bli riktigt najs om jag ska vara ärlig...
imorrn äre också den 1 december!!! snart jul fan! juste, nu kom jag på att det snart är dags att köpa julklappar I JUST LOVE IT, OH YES I DO ;D ska bli super kul.
näh nu börjar inlägget bli långt men ska bara nämna tre saker innan jag börjar fixa mej för o sova!


* jag längtar till gymnasiet som F***N

* jag är trött på ganska många människor (ni har inte gjort mej ngt, bara jag som typ inte pallar mer haha, ni som fattar får fatta och ni som inte fattar får klura ut det själva!)

* jag vill ta hål i öraat (där uppe) NUUUU! ska försöka innan jul iaf ;)

ja, ville bara skriva det. nääh nu ropar sängen vi hörs imorrn!
hare bäst <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0