VISSTE DU ATT...

att jag villha sommarlov
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - svenska? mohhaha
att jag inte gillar - människor som surar
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - komplicerad
att jag gillar att - vara med dom bästa
att jag alltid kommer att - bry mig
att jag är hemligt förälskad i - Chad Michaell Murray
att sist jag grät var - ett tag sen
att min mobiltelefon är - sexig
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag på min mobil
att innan jag går och lägger mig - kollar jag på min mobil
att idag har jag ätit- ska äta frulle nu
att jag just nu tänker på - vad jag ska ha på mej
att i kväll ska jag - gå på bio (saw)
att i morgon kommer jag - var i skolan =(
att jag hoppas - attt jag får de jag önska mig
att jag verkligen vill - ha hål i örat(där uppe)

did you know that?
well KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0