the huvudverk is taking over, OHH NOOOOO

pluggat klart hela blå kurs nu och känner att jag e klar!
redan onsdag imorron, tlr tiden går SKIT FORT, håller nån med???

NI suger på att kommentera faktiskt så tkr ni borde göra ngt åt det! haha :)

fick några frågor i en kommentar inlägget under så tänkte passa på at svara på dom! well, here they are!

Vilken är din absoluta favoritlåt?
svar: Gallery - Mario Vasquez men det vet väl alla? ;)

Vad tror/hoppas du att du gör om 10 år?
svar: då e jag ju 25, typ studerar lr jag kanske e klar då ;D då vill jag resaa med kompisar och bara leva livet!

Tycker du att du själv ser bra ut?
svar: asså njaeh jag tycker inte att jag e ful och tycker inte jag e sådär jätte snygg. jag ser helt okej ut tkr jag :9

Vilka språk kan du prata?
svar: svenska, engelska, libanesiska och liite franska

Vilken är den snyggaste människan du vet?
svar: chad michael murray helt klart :O han e drömkillen!

Vilken plats är den bästa du vet?
svar: i nåns famn! :) någon man litar på och känner trygghet till, låter det inte mysig?

När känner du dig som tryggast?
svar: när jag mår bra, är lycklig och känner att allt är toppen. då känne rjag mej trygg, känner att inget ont kan hända je då under den lyckliga stunden!

Finns det något plagg du aldrig skulle sätta på dig?
svar: ja, en lååång kjol, sånna här som e ner till fötterna

Vilken är din favorit-artist?
svar: finns många men tkr beyonce, mario vasquez, akon och chris brown e bra och har bra låtar :)

Var shoppar du helst?
svar: på Gina tricot (bästa affären) sen e h&m och bikbok helt okej :) salt e najs också


Hur känns det för dig när du är kär/förälskad/förtjust?
svar: det pirrar i magen så fort man ser personen, personen är den ända man tänker på och man kollar på mobilen hela tiden för att se om man fått sms av personen. när man blir röd i ansiktet så fort han ger än, en komplimang. när man bara drömmer om en person!
jah kan skriva hur mkt som helst men det där får duga!



där var johans fårgor och mina svar
har ni fler frågor lr vill kommentera min svar så ere bara att börja! :)



Kommentarer
Postat av: ranja

åå ja älskar Gallery den e skiit bra!

& Mario Vasquez också :)

2009-11-03 @ 23:05:21
URL: http://rraniaomariiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0