THE BEST NIGHT EVER!

HEEEJ PÅ ER! SAKNAT MEJ? JAG HAR INTE SAKNAT HIT IAF :p

vi hade så jävla kul, lr iaf jag mamma och Fabian! man var lite utspridda, några ville dansa, några ville dra till baren några ville sitta osv men jag mamma och fabian dansade HEEELA NATTEN! och FYFAN VAA KUL VI HADE ASSÅ! TROR ALDRIG ATT JAG DANSAT SÅ MKT ASSÅ!

Fabian var SKIT ful, jag och han dansade och när jag vände mej bort så hade han typ försvunnit han typ stog och kände på tjejers hår, öhh ja fråga mej inte vad han höll på med asså haha men fyfan va kul vi hade. minnen asså! ;D fabian du levde i din egna lilla värd och fyfan vad du e grym, älskar dej brorsan! :)

jah jag kan skriva hur mkt som helst men då blir detta inlägg tråkigt för er o läsa!
sebbe skickar över bilderna senare till mej, inte alla men några, resten av bilderna får ni seeeen när fabian redigerat dom (JA HAN KAN INTE LÄGGA UPP BILDER UTAN ATT FIXA DOM THATS HIM!) :p

men här e iaf nååågra bilder! :)


så¨här såg jag ut när vi skulle åka dit, linne från Gina tricot och jeans från bik bok
och håret blev vågigt, hur tycker ni det blev? lyckades jag? :)
jag tkr iaf det blev snyggt!


såhär såg jag ut inför festen, vad tycks! :)


fick sånt här lysarmband av  kim ;D


detta är vad jag köpte med mej hem förutom drickan då!
christina aguilera inspire och dolce & gabbana light blue! :)
+ tuggumi :)

mer bilder kommer senare ida! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0