svaren...

här kommer svaren på era frågor!


vad är det du hatar med dig själv? (näsan och håret va? så sjukt fult!)
jag hatar inget med mej själv men jag ogillar vissa saker. jag förstår inte frågar du mej lr dej själv? för jag har inte bett dej om vad du tkr e fult med mej men jaja. jag ogillar min näsa (som ska fixas) sen ogillar jag inget annat ;)

När var ditt senaste förhållande? (SERIÖSA)
a few months ago, 9 months or something like that

Varför leker du ball för? (WB)
hahaha leker jag ball? nu fick jag mej ett gott skratt. då måste jag fråga, på vilket sätt leker jag ball? :)
Vad kan du prata för språk?
jag kan prata svenska, engelska, arabiska och liiite franska :)

Vilka länder har du varit i?
hm... Libanon, grekland, spanien, turkiet, syrien, frnakrike, finland aa jag tror att det är dom!


och vilken är din drömresa?
tack för svaren! :)
min drömresa skulle vart till new york! :)

Vad är det bästa du vet? top 3:D
en mycket svår fråga asså menar du allting liksom? lr saker att göra osv? jag svarar "allt" :P
1. FAMILJEN
2. KOMPISAR
3. KÄRLEK

:) ni hade inte mkt frågor ni...
nu blire film chuck and larry tror ja den heter, den går på tv!





Kommentarer
Postat av: Elin

Shit vad jag reagerade på första frågan!

Iih, kokar inombords...



Och undrar också varför du ska fixa den och hur? Jag ser inget fel med den?:)

2009-11-17 @ 21:29:54
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0