KOMMENTERA VA F***N


TIO FAVORITER
1. tv kanal ? Trean och femman
2. blommor ? rosor
3. färg ? Svart och silver, helst tillsammans
4. sport ? Sport?
5. affär ? H&M Gina Tricot och Bik bok
6. musik ? Lady Gaga/Mario Vasquez
7. mat ? Tacos
8. årstid ? Sommar, lätt
9. djur ? Hund
10. stad ? STHLM!!!

TIO FAKTA
1. hemstad - sthlm
2. hårfärg - guld/brunt? :S
3. längd ? 1,64 enligt mitt pass, men jag är längre tror jag? haha
4. frisyr ? Långt och vågigt
5. ögonfärg - gröna
6. skostorlek - 39
7. humör ? glad
8. orientering - USCH
9. tillgänglighet ? all the single ladies...
10. vänster eller högerhänt - Höger

TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär? - Javisst
2. tror du på kärlek? - yez
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? Hmm..
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Yes ma'am
5. har du någonsin krossat någons hjärta? japp (inget positivt)
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? Nono
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? Säkert
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? ganska
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? hahaha jaaa
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? YES I do

TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar? love
2. vin eller öl? INGET AV DOM EEUUWW
3. dag eller natt ? Natt men beror på (A)
4. one night stands eller förhållande? va troru?
5. tv eller internet? Internet
6. pepsi eller cocacola ? Cola
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? romantisk hemmakväll
8. färgfoton eller svart/vita foton ? Svartvita är fina
9. telefonkontakt eller face to face ? Face to face
10. aim eller myspace ? Va?

TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? Faktiskt inte
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? ja :P
3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? Hell yeah
4. har du någonsin hoppas bungyjump? måånga ggr ;D
5. har du någonsin varit på en husbåt? Nej tyvärr inte
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? Vad är det?
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? Haha jaa
8. har du någonsin gått på bio ensam? Nope
9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? Jag tror det
10. har du någonsin tyckt att världen suger? Om jag har!

KOMMENTERA MINA SVAR NUU HÖRRNI! see yah


Kommentarer
Postat av: julia

älskar dig amanda du e den bästa kusinen i hela världen;)

2009-11-21 @ 17:29:18
Postat av: Elin

Nej, jag har ingen ingen INGEN aning. Jag kan tänka mig så himla mycket så det blir till att jag inte vet:D Finns sjukt mkt roligt juuu, synd man inte kan va allt;)

Jag är också satan i det festsugen:D



Slagsmål? ojoj, fina flickor slåss inte, hahaha:D

2009-11-21 @ 18:53:34
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0