JÄVLA IDIOT FEGIS

Lyn ?  ([email protected]) om baby gurl:
är lyn en låtsas kompis lr är nån verkligen så efterbliven att man vill vara tsm med dig ? nää det tror jag fan inte.. skärpning ingen vill läsa inlägg där du låtsas vara nån "lyn" :S förrsten vad är det för jävla namn, det kan man ju fan inte heta.. om du verkligen vill lura folk hitta på ngt vanligt namn ^^
IP: 83.250.169.127
14 November, 00:48


ASSÅ VADFAN ÄRE FÖR FEL PÅ ER MÄNNISKOR??? UNDRA VEM SOM ÄR EFTERBLIVEN, SER DU INTE ATT JAG HAR EN LÄNKNING  TILL LYNS BLOGG? OCH JO MAN KAN FAKTISKT HETA LYN DITT PUCKADE JÄVLA ****
VARFÖR SKA JAG LÅTSAS VARA MIN BRORSAS TJEJ FÖR?? SKIT I MITT LIV DIN JÄVLA HATER, SLUTA LÄS MIN BLOGG OM DU SKA HATA OCH TRO MASSA SAKER INNAN DU ENS VET ETT SKIT. JAG TROR JAG VET VEM DU ÄR OCH OSKAR-E, DE E BARA DIN VÄN LILLA DU. SYND BARA ATT DU INTE VÅGAR STÅ FÖR DINA JÄVLA TANKAR OCH SÄGA DITT NAMN, JÄVLA FEGIS ASSÅ GUUUD VAD LÅGT ATT SKRIVA NÅGON ANNANS NAMN, FYYYYFAN ASSÅ!

srry utbrottet men vissa e ju fan sjuka i huvudet, ni som gillar min blogg och läser den, thanks det betyder, ni som inte gillar den, hitta en annan blogg men kritisera fan inte saker som inte är sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0