HEEES, hihihahahohomoho

e HEEES som fan! haha men de e lungann :)
skola. farmor, tv jaa så har dagen sett ut!


(INGEN SERIÖS BILD, JAG OCH LIN LEKTE FJORTISAR!)
detta meddelande är till Lin!
du har funnits här när jag behövt dej och nu ere min tur att hjälpa dej! jag vet att du inte vill bli nådd men snälla, Jag BER dej svara när jag ringer! jag vet att du inte mår så bra men låt mej hjälpa dej? jag vill finnas där för dej. om du vill prata, skrika, gråta gör det!  men du måste först släppa in mej och låta mej hjälpa dej. kommer du ihåg när du sa, amanda du kan ringa mej när du vill? oavsett tid? men de e samma sak nu, du kan ringa mej med. snälla lin svara när jag ringer. jag finns här för dej!

(visste inte hur jag annars skulle få tag på dej :S) <3


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra kväll? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0