gina lover!!!!!!!!!!!!!!!!

DIN ANONYMA JÄVLA FEGIS, ISTÄLLET FÖR ATT SITTA BAKOM EN SKÄRM, KOMMENTERA ANDRAS BLOGGAR OCH TYP HATA ALLT OCH ALLA VRF INTE STÅ FÖR DEN DU ÄR?
DU HAR RÄTT ATT SÄGA/TYCKA VAD FAN DU VILL MEN STÅ FÖR DET OCKSÅ!!! DIN ANONYMA JÄVLA FEGIS, VRF SÄGER DU INTE DITT NAMN FÖR? haha tack för att jag fick ett gorr skratt iaf, någon som inte vågar stå för det man tycker....

aja, srry mitt utbrott...
allt bra? själv är jag skit glad, fick MVG på SO provet!!! ;D och dagen i skolan gick fort.
imorrn är vi lediga och då blire att plugga lite SO (livsfrågor osv) :)



snyggt? I think so, fler än jag som gillar Gina? well, tänkte väl det!


Kommentarer
Postat av: pontii

ja är inte så mycket för gina faktiskt.. :D

2009-11-10 @ 01:00:47
URL: http://pontis.blogg.se/
Postat av: Ellis

heeej, vad sa den anonyma personon? :) <3

2009-11-10 @ 13:59:05
URL: http://innebandyismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0