Balen 2010?




ja det är ett tag kvar va? men tror ändå att dom flesta tjejer har tänkt på den,
 va ska ja ha på mej? hur kommer den att bli?   med vem ska jag dit? en kille/kompisar
kommer den bli lyclad osv :)

well, jag vet inte hur den kommer bli men hoppas iaf att ja och några kompisar åker dit i limousine.
först typ åker runt i stan och sen åka till balen medans man har HÖÖGSTA volymen på! vad tror ni?
hur kommer er bal att bli? vad ser ni framemot? lr har ni kanske redan haft bal?
hur var den?


tell me, e nyfiken :)
skulle uppskatta om ni svarar på frågorna

liksom ni som ändå tar tid och läser min blogg, fattar inte vrf ni inte kan lägga några sekunder på att slänga en kommentar? ;)


Kommentarer
Postat av: Privat...

En lång ljusråsa klänning och korkskruvat hår :D

Du ska komma dit med en kille...för det är ju BAL!

Men du måste välja en kille och sen flörta lite eller leka lite typ framför honom :P

Du ska dra på efterfest med dina kompisar efter balen, Så Klart! :D<3

2009-11-04 @ 20:08:59
Postat av: Anonym

Vad är väl en bal på skolan? säkert dötrist och urfånig och alldeles..alldeles..svinrolig :D förutsatt att du drar med kompisar, att dra dit med nån kille du gillar om någorlunda försötr bara kvällen för om de inte funkar känns de som hela bal minnet e förstört, det är mitt tips och jag har faktiskt vart på TVÅ! :D <33

2009-11-04 @ 20:44:15
URL: http://pontis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0