at the twins place!

är här nu! vi snackar om allt och inget! imorrn äre skola och som dom flesta så hatar jag måndagar men jaja...
ska få massa uppsatser tbx denna vecka som tex So,n åhhh vad jag hoppas på ett MVG!!!
men slut med skolsnacket.


hur många tkr detta är snyggt?
jag är sååååå sugen på att göra det asså! ÅHHHH I WANT IT SOOO BAD!

självklart tkr jag att hål i naveln är snyggast men skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG få de :P så de e väl bara o släppa den drömman :( men tkr de e så jäkla snyggt asså!
aja vill iaf ta hål i örat längre upp innan jul iaf, men vi får se...


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha tack!:D

Fan vad skönt ändå att veta vad man vill bli. Innan ville jag bli frisör (okej vill fortfarande) men jag har kommit i cpankar som var som är BÄST och sånt haha-.-

2009-11-22 @ 18:43:21
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: maja gräddnos

ab00 varför får du inte?? det gör inte ett dugg ont!!!



och du är en riktig töönt

2009-11-22 @ 20:07:19
Postat av: Anonym

varför får du inte det?

2009-11-23 @ 16:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0