5 sanningar om mej!

här kommer 5 sanningar om mej som ni kanske inte visste! (KOMMENTERA)

Jag har svårt för att säga nej.
Har nästan alltid haft det, och det gäller i nästan alla lägen också. Om nån frågar om vi ska göra något som jag kanske inte vill så säger jag i alla fall inte nej, för jag är rädd att dom ska börja ogilla mej eller något.

Egentligen är jag en ganska positiv person.
Fast ibland deppar jag ihop, men det gör ju alla ibland. Jag brukar oftast överreagera när jag är deppad, typ skicka sjuka sms till folk osv.

Jag har gjort en massa saker som jag verkligen ångrar.
Tänker inte skriva upp dem, men jag vet hur det känns att verkligen ångra att man gjort något. Man ska ju stå för vad man har gjort och ta ansvar för sina handlingar. Så ett tips är verkligen: Gör aldrig något som du egentligen inte vill eller som känns fel! Du kommer ångra dej gode mycket efter.

Enligt mej så var livet var mycket bättre när man var liten.
Det fanns inga som helst bekymmer då, man lyssnade på sina föräldrar hela tiden, och hela världen kretsade runt en själv. Man visste ingenting om omvärlden, brydde sej inte heller för den delen. Ni kanske inte tycker som mej, men jag avundas verkligen alla små barn!

Jag har svårt för att bli kär.
Tro det eller ej, men jag har faktiskt rysligt svårt för att bli kär i någon. Kanske kan börja gilla någon otroligt mycket, men man känner verkligen när man på riktigt är kär i någon. Så jag har bara varit "kär" ett par enstaka gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0