17 tiden typ?

ÄRLIGHET
ditt äldsta hångel? ingen kommentar.
hur många har du varit riktigt kär i? två.
vad tycker du om kärlek? oftast ställere bara till med saker och ting.. 
när kramade du någon sist? idag :D
saknar du någon speciell person? emelie sandsten <3
har du svårt för att bli kär? påriktigt ja, sen äre bara svårt att släppa taget..
när kysste/hånglade du med någon sist? ingen kommentar. 
ångrar du det? ---
är du singel? ja
när fick du senast en komplimang? today :)


HAR DU NÅGONSIN

varit medvetslös? njäh
hånglat med någon riktigt ful? hahahaha who hasnt ne drev men ni förstår
hånglat med fler än 50 pers? öhh nej :s
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nejnej
gjort något riktigt dumt? japp^^
gjort något du verkligen ångrar? ja tyverr...
varit nykter på nyårsafton? ant:)
åkt ambulans? trorde
gjort något olagligt? ja
blivit polisanmäld? näe
fått din mamma att gråta? mhmm
skämts över dina föräldrar? nej, gjorde de när jag var liten men inte längre, älskar dom!
skämts över dig själv? HAHAHHAHAHAHHAAH men herregud ja:)
sagt jag älskar dig och menat det? jag menar det ALLTID, ananrs säger jag det inte!!!
tar du droger? nej.
varit kär? ja
har du varit kär i någon du inte haft chans på? vanilj hahaha
är du ensam nu? yes
vill du gifta dig? ja men när jag e tyo 30 haha, ska leva livet först, typ resa losv :P
vill du ha barn? aa 3 st :)

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? jag
såg dig gråta? sebastian och lin
fick dig att gråta? mej själv
du delade en drink med? lin
du gick på bio med? jossan
skällde på dig? mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? nej
kramat någon? haha ja, klart :)
pussat någon? näpp
köpt någonting? jepps
sjungit? ja!
saknat någon? yeez


frågor kring detta? ask on!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0