hör ni ordet Rålis för ofta? xD

nu är jag hemma igen, gick igenom alla bilder jag tog JÄTTE många blev suddiga så ni får nöja er med dom bilderna!


(duktiga jag som dukat haha xD)


(mamsen som grillar! blev asgott =))


(vi rensar gården...)


(ingen kommentar)


(PAUS)


(haha japp som ni ser så målade jag naglarna och ja gjorde fan om dom typ 3 ggr...)

här var lite bilder... imorrn blire som sagt Rålis med jossan, Charlie och hans kompis, efter det blire hem till farmor ska sova över där! och på tisdag blire också Rålis haha^^
vad ska alla ni göra imorron da? =)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

gud vilken fin bränna du fått

2009-06-28 @ 23:35:09
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0