taggad till 100% :D

tänkte visa er vad jag ska ha på mej imorrn, vet att jag sa till er förrut att ni skulle få se dom samma dag men pallar inte vara sååå hemlighetsfull :P nu har ni fått väntat tillräckligt.

mitt tema är : ENKELT...
har en enkel klänning men tänkte bevisa att det kan bli snyggt ändå, bara man har snygga detaljer till, smycken osv..

Klänning + kofta + skor = yaay ;D


närbild


klänningen: urgammal, typ 3 år lr ngt, men den är från H&M
skor: Vagabond
vit kofta: H&M

vad ska ni andra ha på er, bestämt er än? =)

mer bilder kmr imorrn, då ska jag ta bilder som F*N asså ;D
hare bäst // A.H


Kommentarer
Postat av: Izabella

Vad söt du kommer vara imorn! :)<3

2009-06-10 @ 16:24:46
URL: http://hoglnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0