pics to you guys

srry för dålig uppdatering igår men hade inte tillgång till data...
skolan gick bra, jag bella och lulle körde lite catwalk under håltimmen, haha det var skiit kul asså :P
vi tog massa bilder ( och JA vi var oseriösa) :P
senare var jag ju på studenskivan, den var helt okej, inte sådär jätte kul direkt :P
jag och J kände oss inte hemma direkt haha^^ men men det kmr ju fler fester/studentskivor i sommar =)


(jag lekte frisör, så fixade lulles hår, trodde verkligen inte hon skulle gå runt med det eftersom att jag var oseriös men hon gick typ runt med det överallt hahah)


(hahahaha öh ja finns ingen förklaring till denna bild xD :P )


EN BILD FRÅN I ONSDAGS DÅ VI VAR I MOSKEN

( vi var TVUGNA att ha på oss dom där dräkterna -.- men det var ju lite skoj ändå, man såg ju ut som ett troll hahaha lr iaf  jag, det var kul =) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0